چطوري تو گرفتاري کرونا شيريني کشمشي و پنکيک درست کنيم؟

جمعه 26 ارديبهشت 1399
10:01
باور کن عاشقم!

چطوري تو گرفتاري کرونا شيريني کشمشي و پنکيک درست کنيم؟

8o5d_w1.jpg

اين روزها همه گرفتار قرنطينه راههايي هستن که حوصله شون تو قرنطينه سر نره. يکي از راههايي که شما را سرگرم ميکنه اشپزيه. در اينجا ما به شما طرز تهيه شيريني کشمشي و پنکيک آموزش ميديم تا بتونيد تو خونه اشپزي کنيد و غذاهاي خوشمزه درست کنيد.

روزهاي سختي را ميگذرانيم. روزهاي زيباي بهاري که مجبورهستيم صداي دلنشين قطرات باران روي شيشه ها را بشنويم ولي در خانه بمانيم و فقط نگاه کنيم. تعطيلاتمان را به دور از خانواده و عزيزاني که ممکن است در نقطه ي ديگري از شهر، يک سال براي اين روزها انتظار کشيده باشند بگذرانيم. روزهاي تعطيل را با اضطراب و تنش از ابتلا به کرونا ميگذرانيم و هر روز نسبت به روز قبل افسرده تر ميشويم؛ شايد تنها ويژگي که اين روزها در ما تقويت شده، اين باشه که قوه تخيل و خيال پردازيمان بهتر از هميشه عمل ميکند و ما را زنده نگه ميدارد. بدترين قسمت ماجرا شايد اين باشد که تاريخ دقيقي براي پايان اين سختي ها نداريم و ناچار به تحمليم.

با جملات بالا موافقيد؟ در ناراحت کننده بودن و البته واقعيت اين جملات شکي نيست. ولي هميشه زاويه ديد دومي هم وجود دارد. ميشود نيمه پر ليوان را نگاه کرد و بهترين استفاده را از بدترين شرايط کرد. تقريبا همه ما هميشه يک سري برنامه ها داريم ولي فرصتي براي اجرا پيدا نميکنيم. به دوران قرنطينه به اين ديد نگاه کنيد. طبق برنامه زير پيش بريد و از فرصتي که هيچوقت پيدا نميکرديد، بهترين استفاده رو کنيد.

?- امروز زودتر از هميشه از خواب بيدا شيد و ورزش کنيد.

کساني که سحرخيز هستند، اين قسمت را با سختي کمتري تحمل ميکنند. اين مرحله مهم ترين مرحله براي داشتن يک روز شاد و پر انرژي است. پس تحت هيچ شرايطي حذفش نکنيد. حدود ساعت ? صبح پاشيد و براي مراحل بعدي آماده بشويد. اگه خواب آلود بوديد و هنوز عادت به سحرخيري نداشتيد، ميتونيد از يک فنجون چاي يا قهوه کمک بگيريد. البته به جز کافئين، ورزش صبحگاهي هم ميتواند شادي و نشاط اول روزتان را تامين کنيد. خيلي ها با اين تصور که ورزش کردن و رفتن به باشگاه هزينه زيادي دارد، در اين مورد سهل انگاري ميکنند. ميتوانيد به کمک اپليکيشن هاي رايگان آموزش ورزش در خانه بدون پرداخت هيچ هزينه اي و حتي بدون هيچ امکاناتي ورزش کنيد! اين برنامه ها بهانه تنبلي را از شما مي‌گيرد.

?- خودتان را به يک پنکيک خوشمزه براي صبحانه دعوت کنيد!

از قديم گقتند: روزخوب با صبحانه خوب شروع ميشود! تقريبا يکي از دغدغه‌هاي هميشگي افراد هم اين بوده که صبحانه خوب واقعا چيست؟ با ما همراه باشيد تا ? دستور پخت فوق‌العاده آسون و سريع براي درست کردن پنکيک رو به شما آموزش بديم! پنکيک به صورت ساده، با مربا و همراه با موز و نوتلا بيشترين طرفدار رو داره و معمولا با کرپ اشتباه گرفته ميشه! حتي آقايوني که بلد نيستن چطوري نيمرو رو توي ماهيتابه درست کنن، با طرز تهيه پنکيک نازک صبحانه به‌راحتي مي‌تونن يه پنکيک خوشمزه و لطيف رو آماده کنن.

شايد قبل از قرنطينه اينطور بود که اگر از خانه زود بيرون مي‌رويد، مي‌توانيد وعده صبحانه را در محل کار خود صرف کنيد، اگر هم در خانه هستيد که قطعا وقت بيشتري براي اين کار داريد. يکي از اين صبحانه‌هاي جذاب که مي‌تواند انرژي شما را تا اواسط روز تامين کند، پنکيک است. وعده‌اي راحت که مي‌توانيد با انواع خامه و ميوه متنوع آن را صرف کنيد و با يک تغيير در وعده صبحانه، انرژي دوچنداني را ذخيره کنيد. درست است که پنکيک به‌عنوان يک صبحانه مجلل شناخته شده و در کافه‌ها معمولا قيمت بالايي را در منو دارد اما طرز تهيه آن و قيمت مواد اوليه‌اش اين باور غلط را براي شما از بين مي‌برد. از طرفي درست است که هيچي جاي نان، پنير و چاي يا نميرو، املت و حتي کله پاچه رو نميگيرد! ولي چون امروز قرار است يک برنامه جديد داشته باشيد، بهتر است با يک صبحانه اي که نه گران است و نه لاکچري شروع کنيد. پنکيک خيلي سريع آماده ميشود. دليل اينکه پنکيک رو توصيه ميکنيم ايه که کمتر پيش آمده در خانه براي خودتان از اين جور صبحانه ها مثل کرپ، وافل و.. درست کنيد. ولي امروز يه روز متفاوت است.

اين کار کلا شايد ?? دقيقه از شما وقت بگيرد ولي به شما قدرت يک شروع تازه رو ميدهد. راستي درست است که ميگويند:" پنککه و نوتلاش"! ولي شما سخت نگيريد و با مربا، شيره انگور، شيره توت، عسل يا هرچيز شيرين ديگه اي که دوست داشتيد صبحونه خوشمزتونو ميل کنيد.

?- کاري که برايش برنامه ريزي کرده بوديد و شروع کنيد.

بعد از صبحانه بلافاصله و بدون اينکه اجازه بديد چيزي حواستان را پرت کند، کارمورد نظرتان را شروع کنيد! يادتان باشد نيازي نيست حتما براي انجام کاري سخت و مهم برنامه ريزي کنيد. آشپزي ( درست کردن يک غذا يا دسر جديد)، خياطي ( امتحان کردن يه الگوجديد براي طراحي و دوخت)، نقاشي ( يک عالمه مدل و طرح جديد توي اينترنت هست) موسيقي ( تمرين کردن يک نت معروف)، زبان ( شايد زبان خارجي واقعا بهترين انتخاب اين روزا باشد) اگر علاقه اي به گزينه هاي قبلي نداريد، سراغ ورزش برويد. حواستان باشد براي اينکه توي اين تصميم مردد نشيد، فيلم ها يا مقاله هاي آموزشي رو از روز قبل پيدا کنيد و در روز موعد فقط بريد سراغ مرحله اجرا.

?- براي ادامه برنامتان در روز بعد برنامه ريزي کنيد.

براي روز دوم حجم کار را کمي بيشتر کنيد و حتما به آن پايبند بمانيد. فيلم آموزشي و تمرين روز بعد خود را آماده کنيد.

اگر امروز نتوانستيد ساعت ? از خواب بيدار شويد، براي فردا هدف گذاري کنيد که کمي زودتر از امروز بيدار شويد.

?- يک عصرانه مناسب عيد نوروز

عصرانه معمولا لذت بخش ترين وعده است. براي زحمت هايي که امروز کشيديد، بايد به خودتان جايزه دهيد. پيشنهاد ما چاي به همراه راز ترد شدن شيريني کشمشي است. دليل انتخاب اين شيريني اين است که علاوه بر خوشمزگي، حال و هواي عيد دارد و هم جز سالم ترين شيريني جات است. سعي کنيد اين مدت از مواد شيرين مضر مثل شيريني خامه اي پرهيز کنيد. شيريني مواد اوليه ساده اي هم دارد؛ آرد، کره، تخم مرغ و وانيل که به احتمال ?? درصد توي هرخانه اي پيدا ميشود. اين شيريني هم در مدت زمان کوتاهي درست ميشود و هم ريسک بد از آب درامدنش خيلي کم است. مادستور پخت شيريني‌هاي عيد را با دستورالعمل‌هاي ساده در اختيار شما قرار مي‌دهيم تا هم دوران قرنطينه را به خوبي بگذرانيم هم خيالمان از چيزي که مي‌خوريم راحت باشد. شيريني کشمشي يکي از اين شيريني‌هاست که فقط نياز به کمي دقت دارد. اصولا شيريني کشمشي بازاري ترده؛ اما وسط شيريني نرم و لطيفه هر چه شيريني بيشتر در فر بمونه ترد تر ميشه؛ اما اگه زياد داخل فر بمونه مغز نرم شيريني از بين ميره و کاملا ترد ميشه بنابراين مراقب باشين و به موقع شيريني رو از فر خارج کنين.

موقع در آوردن شيريني از فر اگه به وسط شيريني دست بزنين، کاملا نرم هست و ممکنه فکر کنين شيريني شما نپخته؛ در صورتي که بعد از خنک شدن وسط شيريني شما لطيف و کناره ها کمي ترد خواهد بود. اما اگه بيشتر داخل فر بذارين کنار ها خشک و وسط شيريني ترد ميشه و بافت جالبي نداره. اگر سراغ بقيه شيريني هاي عيد مثل شيريني نارگيلي يا شيريني پفکي بريد، با مهارت و تجربه کم در شيريني پزي ممکنه نتيجه خوبي نگيريد. يکي از اصول مهم شيريني پزي است!

?- اتفاقات روزتون رو يادداشت کنيد

حالا نوبت ثبت کردن زحمت هاي امروزتون است. اين مرحله رو اصلا پشت گوش نندازيد. بعد از يکي دو هفته که ميزان پيشرفتتون رو ببينيد، ميگيد چه کار خوبي کردم که اين ها رو ثبت کردم.

?- شام سريع، آسون و خوشمزه

اين مرحله اختياريه! ولي اگه تا اينجاي روز وقتتونو صرف خودتون کرديد و ميخواين بقيه ساکنين خونه رو سوپرايز کنيد. پيشنهاد ما يک غذاي فست فودي نسبتا سالم ( بدون سوسيس و کالباس) که اين روزا همه دلشون خيلي براش تنگ شده. خيالتون راحت نميگيم پيتزا يا همبرگر که دردسرش زياده درست کنيد. مرغ سوخاري کنتاکي ايده آسون و سريعيه؛ اگه به مغز پخت شدن و کامل پختن مرغ خيلي حساسيد مي‌تونيد تکه هاي مرغ رو با يک عدد پياز و کمي نمک و فلفل سياه آبپز کنيد اما نه در حدي که کاملا بپزه فقط کمي از حالت خامي خارج بشه (حدود يک ربع). بعد از پخت اجازه بدين کاملا خشک و خنک بشن، اين مرحله کاملاً قابل حذفه و فقط کسايي که ذائقه حساسي دارن اين کار رو انجام بدن.حواستان باشد که اگر به اين برنامه پايبند بوديد، بيشتر از ? يا ? هفته يک بار مرغ سوخاري نخوريد! درسته که خونگيه ولي خوب اين روزا بيشتر بايد مراقب سلامتيتون باشيد و غذاهاي سرخ کردني کمتر بخوريد.


[ بازدید : 205 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سخني از آلبر کامو – از کتاب طاعون

جمعه 19 ارديبهشت 1399
13:02
باور کن عاشقم!

از کتاب طاعون

گمان مي‌کنم که من قهرماني و تقدس را زياد نمي‌پسندم. آنچه براي من جالب‌است، انسان بودن است.آلبر کامو


برچسب ها: سخنی , از , آلبر , کامو , , از , کتاب , طاعون ,
[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شروع فعاليت در بورس

پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399
9:42
باور کن عاشقم!

راهنماي جامع سرمايه گذاري در بورس به زبان ساده

بررسي ها نشان ميدهد طي 3 سال گذشته بازار و شاخص بورس تهران، با بازدهي 500 درصدي توانسته است از بازار هاي موازي سبقت گرفته و در صدر جدول بازدهي ها و بالاتر از طلا، دلار، مسکن قرار بگيرد.

در اين مقاله سعي داريم تا شما را با بازار بورس به زباني ساده آشنا کنيم تا شايد شما هم اگرعلاقه مند باشيد در اين بازار فعاليت و کسب سود کنيد. با ما همراه باشيد.

اکثر افرادي که دنبال فعاليت در بورس هستند افرادي با قدرت ريسک پذيري متوسط به بالا و به دنبال به کار گرفتن سرمايه هاي خود در بازار و کار هستند اما به درستي اطلاع ندارن نقطه شروع سرمايه گذاري در بورس کجاست؟ نحوه دريافت کد بورسي و ثبت نام در بورس به چه شکل است؟ آموزش بورس چگونه است؟ صندوق سرمايه گذاري و تفاوت آن با سبدگرداني چيست؟ و سوالاتي از اين دسته که در اين مطلب به آنها پاسخ خواهيم داد.

ما در مجموع شروع فعاليت در بورس را به افراد زير پيشنهاد ميکنيم:

1) به دنبال پيشرفت و کار کردن با سرمايه خود هستند.

2) افرادي که به دنبال سرمايه گذاري و کسب سود در يه چرخه سازنده هستند.

3) افرادي که قدرت ريسک پذيري متوسط و رو به بالا دارند.

و به اين افراد پيشنهاد ميکنيم در بورس سرمايه گذاري نکنند:


1) افرادي که انگيزه کافي براي معامله کردن ندارند.

2) افرادي که نميتوانند بيشتر از روزي 2 ساعت براي معاملات خود در بورس زمان بگذارند.

3) افرادي که قدرت ريسک پذيري ندارند و به قرار دادن پول هايشان در بانک و سود کم آن راضيند.

اگر جزو دسته اول هستيد و تمايل به سرمايه گذري در بورس داريد فرآيند ورود به بازار بورس در دو گام خلاصه ميشود:


1) ثبت نام اينترنتي کدبورسي در کارگزاري هاي بورس ايران : کد بورسي

2) آموزش معامله در بورس و يادگيري روش هاي معاملاتي

حال به توضيح اين سه گام ميپردازيم:


دريافت کد بورسي

ثبت نام شما در بورس بعد از ارائه مدارک شناسايي شما و ثبت نام اينترنتي (در حدود 5 دقيقه) و بعد از آن احراز هويت شما در دفاتر شعب کارگزاري هاي بورس ايران (مثل آگاه، مفيد و ...) و يا در شعب دفاتر پيشخوان دولت انجام خواهد ميشود که آدرس اين دفاتر در پايان ثبت نام اينترنتي (آنلاين) براي شما ارسال ميشود.

بعد از احراز هويت نام کاربري و رمز عبور سامانه معاملاتي آنلاين براي شما پيامک ميشود و شما از اين لحظه ميتوانيد فعاليت خود را در بورس شروع کنيد.

آموزش بورس

آشنايي با بازار بورس:

به طور خلاصه در بازار بورس اوراق بهادار همانند هر بازار ديگري يک سمت خريدار وجود دارد و سمت ديگر فروشنده (عرضه و تقاضا). اما چيزي که شما خريد و فروش ميکنيد به صورت فيزيکي و قابل لمس نيست و به بيان ديگر شما سهام شرکت ها و کارخانه جات را خريد و فروش ميکنيد.

شما در واقع سهام شرکتي يا کارخانه اي را خريداري ميکنيد که در حال توليد يا فروش محصولي و يا خدمتي است (مثلاً شرکت ايران خودرو، انواع ماشين هاي سواري و قطعات آن ها را توليد و به فروش ميرساند). حال شما با خريدن سهام شرکت ايران خودرو، در سودي که اين شرکت از فروش محصولات خود کسب ميکند، شريک خواهيد بود.

به اين نکته نيز بايد توجه داشت که شما به طور مستقيم نميتوانيد سهام شرکت ها را از خود شرکت ها خريداري کنيد و طبق قانون بايد اين کار را از طريق شرکت هاي کارگزاري داراي مجوز سازمان بورس وزارت اقتصاد انجام دهيد. کافي است مقداري جست و جو کنيد تا بهترين کارگزاري را براي انجام معاملات خود انتخاب کنيد.

توجه کنيد کسب سود در بازار بورس از دو طريق امکان پذير است:

  1. سود حاصل از نوسان قيمتي سهم (عنوان مثال سهمي را 200 تومان خريداري ميکنيد و هفته بعد 220 تومان آن را ميفروشيد و 10 درصد در عمل سود کرده ايد)
  2. سود حاصل از هر سهم در مجمع (عملاً در سودي که شرکت در طول يک سال ساخته است شما نيز شريک هستيد. که اين سود به حساب بانکي شما واريز خواهد شد)

انواع روش هاي سرمايه گذاري در بورس

روش هاي سرمايه گذاري در بورس به دو شکل مستقيم (دريافت کد بورسي) و غير مستقيم (خريد واحد صندوق هاي سرمايه گذاري) است.

روش مستقيم براي افرادي پيشنهاد ميشود که زمان کافي براي انجام معاملات توسط خودشان را دارند. اين افراد با دريافت کد بورسي به عنوان اولين قدم براي خريد سهام و پس از کسب اطلاعات و دانش کافي ميتوانند به صورت آنلاين اقدام به خريد و فروش سهام نمايند.

اما روش غير مستقيم به افرادي پيشنهاد ميشود که زمان لازم براي انجام معاملات توسط خودشان را ندارند و تمايل دارند در صندوق ها سرمايه گذاري کنند و در عمل معاملات خود را به شرکت هاي کارگزاري و صندوق ها تحت نظر آنها بسپارند.

اين افراد همچنين ميتوانند از خدمات مديريت سرمايه يا سبدگرداني که توسط کارگزاري هاي داراي مجوز از سازمان بورس انجام ميشود اقدام به سرمايه گذاري در بورس نمايند.

هر دو روش قانوني و تحت نظارت سازمان بورس بوده وپس از احراز هويت افراد سرمايه گذار انجام خواهد شد.

آموزش بورس

براي موفقيت در بازار بورس همانند هر کسب و کار ديگري بايد دانش و تجربه کافي را داشته باشيد. براي يادگيري بورس لازم است تا در روزهاي اول مطالعات زيادي در اين زمينه داشته باشيد. پيشنهاد ميکنيم کتاب آموزش بورس در 20 دقيقه را بخوانيد.

در کنار آموزش بورس بايد از اخبار صنايع مختلف مطلع باشيد. همچنين اطلاعيه هاي شرکت ها در رابطه با فروش و صورت ها مالي با خبر باشيد و آنها را دنبال و تحليل کنيد.

به صورت خلاصه آموزش بورس، تحليل بنيادي سهم (آمار ميزان فروش، صورت هاي مالي و...) به همراه تحليل تکنيکال نمودار و روند قيمتي سهام هر شرکت در کنار هم به شما اين پيام را ميدهد که سهام اين شرکت ارزنده است يا خير؟ کدام سهام را بخريد و کدام سهام را بفروشيد؟

فرآيند يادگيري بورس چگونه است و چقدر زمان احتياج دارد؟

آموزش بورس نقش مهمي در موفقيت شما در بورس دارد. پيشنهاد ميکنيم با مطالبي که در وب به صورت رايگان وجود دارد شروع کنيد و در ادامه ميتوانيد در دوره هاي پيشرفته تر بورسي شرکت کنيد. شما بعد از 1 الي 3 ماه (با توجه به زماني که روزانه صرف آموزش بورس کرده ايد)، بايد مفاهيم و کليات را فرا بگيريد و توانايي معامله کردن خواهيد داشت.

مزاياي سرمايه گذاري در بورس:

1- براي سرمايه گذاري در بورس نياز به سرمايه ي زيادي نيست (حداقل خريد سهام در سيستمهاي معاملات آنلاين 102 هزارتومان است)

2- سرمايه ي شما به راحتي قابل نقد شدن است (به آساني مي توانيد سهام خود را بفروشيد و کارگزار 2 روز بعد مبلغ حاصل از فروش سهام را به حساب شما واريز مي کند)

3- فرق نمي کند کجاي دنيا باشيد فقط کافيست با يک کامپيوتر و يا موبايل به اينترنت وصل شويد و معاملاتتان را از طريق پلتفرمهاي متنوع انجام دهيد.

4- اگر سهام درستي را انتخاب کرده باشيد مي تواند براي شما منابع مالي خوبي را ايجاد کند و سود خوبي کنيد.


حداقل سن براي دريافت کدبورسي و کد آنلاين بورسي چقدر است؟

براي دريافت کد بورسي محدوديت سني وجود ندارد. و هر فردي که شناسنامه دارد ميتواند کد بورسي دريافت کند. اما اگر بخواهيد به صورت آنلاين معامله کنيد (کد بورسي آنلاين داشته باشيد) بايد حداقل 18 ساله باشيد.


براي ورود به بورس نياز به مدرک هست؟

خير در حال حاضر براي ثبت نام در بورس نيازي به مدرکي نداريد.

کدام سهام بورس خوب است؟

در بورس سهام خوب و بد نداريم. (ممکن است شرکت خوب و بد داشته باشيم) اما مهم اين است در قيمت هاي مناسب خريداري کنيد و در مواقع رشد، با رعايت حد ضرر و حد سود معاملات خود را ببنديد.

راز موفقيت و سود در بورس چيست؟

راز موفقيت در بورس دانش و آگاهي شما، داشتن استراتژي معاملاتي مناسب، داشتن زمان بندي مناسب براي خريد و فروش سهام، انتخاب سهام مناسب با توجه به ريسک پذيري شما و در نهايت اخبار، اطلاعات و تحليل هاي شماست که نتيجه اش پيش بيني شما از قيمت سهام خواهد بود و منجر به موفقيت و يا عدم موفيت شما در اين بازار ميشود.

سود بورس به چه ميزان است؟

سود در بورس ثابت نيست! ممکن است روزي 10 درصد سود يا ضرر کنيد ولي ميتوانيد به طور ماهيانه سود خود را محاسبه کنيد. به طور ميانگين بايد دو برابر بانک سود کنيد تا ارزش انرژي و زماني که گذاشته ايد را داشته باشد!

تحليل بنيادي چيست و چه کاربردي دارد؟

  • گردآوري داده هاي مربوط به بنيادهاي اقتصادي و عوامل موثر بر چشم انداز صنعت و شرکت
  • بررسي و تفسير اطلاعات و آگاهي هاي موجود
  • طراحي الگو قيمتي سهم
  • تعيين روابط بين متغير هاي الگو
  • تعيين اهميت متغير هاي الگو
  • تعيين ارزش آينده سهم
  • مقايسه ارزش ذاتي با قيمت جاري

که درباره هر شرکت و سهم آن ميتوانيد از طريق تحليل بنيادي پيش بيني کنيد که يک سهم ارزنده هست يا خير؟

عرضه اوليه سهام در بورس چيست؟

عرضه اوليه سهام در بازار بورس هميشه يکي از مواردي بوده که براي سرمايه گذاران تازه وارد جذابيت داشته است. به زبان ساده عرضه اوليه يعني انتشار اوراق بهادار شرکتي که در بورس به تازگي پذيرش شده است. عرضه اوليه سهام شرکت ها در بورس به اين دليل که در بيشتر مواقع براي سرمايه گذاران سود آور بوده، هميشه طرفداران خاص خودش را دارد.

براي خريد عرضه اوليه نيز بايد ابتدا کد بورسي دريافت کنيد.

جمع بندي و چند توصيه خيلي مهم


در نهايت اين که اگر تصميم داريد در بورس موفق باشيد و کسب سود کنيد حتماً آموزش ببينيد، در دوره هاي آموزشي شرکت کنيد و سعي کنيد با ايجاد ارتباطات مناسب و دنبال کردن اخبار شرکت ها سود بيشتري در اين بازار کسب کنيد.

از مشاوره گرفتن از افراد غير متخصص و غير قابل اعتماد خودداري کنيد و با تکيه بر دانش و اطلاعات خود شروع به معامله در بازار بورس کنيد. و حتماً از شرکت هاي داراي مجوز مشاوره سرمايه گذاري براي خريد و فروش ها مشورت بگيريد (تا زماني که خودتان تحليل گر بشويد)

هميشه به ياد داشته باشيد که بازار بورس بازاري سود ده براي افراد صبور و بازاري زيان ده براي افراد عجول و هيجاني است.


برچسب ها: شروع , فعالیت , در , بورس , ,
[ بازدید : 196 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

جمعه 22 فروردين 1399
11:53
باور کن عاشقم!

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي که در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يکي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
که علاوه بر اينکه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار کم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يک نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوک تيز تشکيل شده است، که هر کدام به يک سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي کند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينکه شکل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشکال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحکمي را طراحي کنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها که توسط رنگ هاي کوره اي زده مي شوند، به گونه اي است که در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است که، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشکي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني که به عنوان يک سپر محافظتي براي مکان مورد نظر شما عمل مي کند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، که اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراکم شان هم توجه کرد، زيرا تجربه نشان داده است که، هر چه تراکم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، کار با کيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، که برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يکي از انواع حفاظ ساختماني است که سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور کلي حفاظ يکي از قديمي ترين ابزاري هايي است که براي محافظت از ساختمان ها به کار مي رود. فرقي نمي کند که قصد محافظت و امن کردن يک خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينکه بخواهيد از يک ساختمان تجاري يا محل کار خود محافظت کنيد. در هر حال حفاظ ها يکي از موثرترين ابزار ها براي اين کار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يکي از انواع مختلف آنهاست. هر کدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي که مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده کنيد و ميزان اهميتي که کارايي آن براي شما دارد، بايد يکي از مدل هايي که در ادامه به شما معرفي مي کنيم را انتخاب کنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند که در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يک لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار کارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي که اعمال مي کند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي که اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي کنند.
تراکم ميله ها نبايد خيلي کم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي کنند که با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است که افزايش بيش از حد مجاز تراکم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود که سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراکم ميله ها، رنگ و متريال به کار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور که اشاره شد امنيتي که اين مدل تامين مي کند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي کند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سايت فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الکترونيکي

يکشنبه 3 فروردين 1399
15:28
باور کن عاشقم!

از علم خود کسب درآمد کنيد

احتمالا شما هم در کامپيوترتان يک سري فايل هاي ارزشمند مثل کتاب الکترونيکي، جزوات درسي، تحقيقات دانشگاهي، نمونه سوال، قالب سايت، ويدئو و حتي موسيقي هاي خاص و … داشته باشيد که براي خيلي ها جذاب يا مورد نياز باشد. يا به طور مثال پروژه درسي که در دانشگاه شديدا به آنها نياز داشتيد و آن را توليد کرديد الان براي شما بلااستفاده شده ولي ممکن است براي هزاران دانشجويي که هم اکنون ترم اول هستند مورد نياز باشد و براحتي حاضر باشند براي تهيه آن به شما پول بپردازند.

روش هاي فروش

سايت فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الکترونيکي داراي مجوز نماد اعتماد الکترونيکي و نماد ساماندهي رسانه هاي ديجيتال (لوگوي طلايي) با هدف کمک به ارتقا سطح علمي کشور و همچنين ايجاد محلي براي کسب درآمد براي محققين و پژوهشگران کشور راه اندازي شده است

بدين صورت که دانشجويان و يا پژوهشگران مي توانند با عضويت در سايت نتايج تجربيات ، تحقيقات و پژوهشهاي خود را در اختيار ديگران قرار دهند و همچنين ديگر دانشجويان و علاقمندان مي توانند با پرداخت هزينه از تجربه اي عزيزان استفاده نمايند.

در اين سايت هيچگونه پروژه اي براساس تعريف مشتري انجام نمي پذيرد و تمام پروژه ها، کتاب ها، ترجمه ها و ديگر مطالب آموزشي پروژه هايي هستند که از قبل انجام گرفته اند و در اختيار عموم با قيمتي ثابت قرار گرفته اند.

از تمام عزيزان دعوت مي شود در صورتي که پروژه و يا مطلب آموزشي دارند که مي دانند براي ديگران ممکن است مفيد باشند با عضويت در سايت آن را در اختيار ديگران قرار دهند.

فايلهاي قابل فروش:

1-کتابهاي الکترونيک

2-انواع نمونه سوال

3-انواع نرم افزار موبايل و کامپيوتر

4-قالب و ماژول

5-اسکريپت

6-فايل و کتابهاي صوتي

7-پروژه هاي آماده

8-طرح هاي لايه باز فوتوشاپ

9-جزوات درسي

و . . .

بازاريابي براي فروش

در صورتي که شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود در سامانه بازاريابي فروش ثبت نام و نسبت به ايجاد کد بازاريابي فروش اقدام نماييد تا بتوانيد با استفاده از سيستم همکاري در فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر کاربران کسب درآمد نماييد. همچنين در صورتي که داراي کانال تلگرامي ، صفحه اينستاگرام ، وبلاگ و يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قرار دادن کدهاي بازاريابي خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، به درآمد بالايي برسيد. حداقل مبلغ پورسانت براي فايل هاي موجود در سيستم پنج درصد ميباشد.

http://enproject.ir


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش2020

شنبه 2 فروردين 1399
17:33
باور کن عاشقم!

آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش2020

  • آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش2020

    معرفي بالاترين و آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش آلمان با گارانتي اصلي بوش در نمايندگي با ضمانت خريد بهترين قيمت لباسشويي بوش

    aec_t9.jpg

    منتشر شده در سايت saten.ir

    در اينجا مي خواهيم نگاهي داشته باشيم به امکانات و مشخصات فني بالاترين و آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش که توانست بعد از توليد به سرعت به بالاترين جايگاه در فهرست بهترين ماشين لباسشويي دنيا دست پيدا کند اما دقت داشته باشيد که هميشه آخرين و بالاترين مدل بهترين انتخاب براي شما محسوب نمي شود چراکه زماني شما بهترين انتخاب را خواهيد داشت که بر اساس نياز و بودجه خود بهترين مدل را انتخاب کنيد، در اينجا ما علاوه بر بررسي ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR به شما گارانتي اصلي و نمايندگي فروش لوازم خانگي بوش را نيز به شما معرفي خواهيم کرد شما با خواندن اين مطلب با برنامه هاي شستشو و تکنولوژي هاي بکار رفته در بالاترين مدل لباسشويي بوش آشنا خواهيد شد که در کل مي تواند در انتخاب بهتر به شما کمک کند. شما بعد از خواندن اين مطلب مي توانيد از طريق لينکي که براي شما قرار مي دهيم مي توانيد مدل هاي مختلف «ماشين لباسشويي بوش» را در صفحه نمايندگي بوش مشاهده نماييد.

    ماشين لباسشويي بوش آلمان مدل WAY32841IR

    ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR سري Home Professional در حقيقت بالاترين مدل در آخرين سري محصولات شرکت بوش مي باشد، اين لباسشويي بوش که در کشور آلمان توليد مي شود ظرفيتي معادل 9 کيلوگرم را دارا مي باشد که بالاترين ظرفيت را در بين ماشين هاي لباسشويي بوش دارا مي باشد که به شما اين امکان را مي دهد که حجم زيادي از لباس را داخل آن بريزيد حتي مي تواند يک پتو دو نفره را براي شما بشورد، شرکت بوش که از جديدترين نسل موتورهاي خود EcoSilence Drive در اين مدل استفاده کرده است که به لطف آن توانسته برچسب انرژي A+++ را دريافت کند که مي توان گفت يکي از کم مصرف ترين ماشين هاي لباسشويي در دنيا محسوب مي شود، از طرف ديگر قرار گرفتن اين موتور در بدنه Super Silent اين ماشين لباسشويي بوش که از يک عايق صوتي در آن استفاده شده باعث شده صداي اين لباسشويي در بالاترين سطح تنها به 47 دسي بل برسد و حتي در زمان خشک کن اگر ماشين به 1600 دور در دقيقه برسد صداي آن فقط به 72 دسي بل خواهد رسد اين به اين معني است که در طول روز شما متوجه روشن بودن دستگاه نخواهيد شد.

    درباره موتور EcoSilence Drive در ماشين لباسشويي بوش

    شرکت بوش در نسل جديد موتورهاي خود از فناوري بسيار جالبي استفاده کرده به اين صورت که بجاي استفاده از برس هاي کربني از آهن ربا در اين موتور استفاده کرده است و اين موضوع باعث شده سطح اصطکاک در موتور به حداقل ممکن برسد که اين موضوع 3 مزيت بسيار مهم را براي آن ايجاد کرده با حذف اصطکاک در موتور صداي آن به حداقل رسيده و به همين خاطر مصرف انرژي در آن تا حد چشم گيري کاهش پيدا کرده است و از طرف ديگر باعث بالا رفتن عمر موتور شده است.

    بدنه سوپرسايلنت در ماشين لباسشويي بوش سري Home Professional

    شرکت بوش براي عايق صوتي در بدنه اين ماشين لباسشويي از تکه هاي پارچه شلوارهاي جين استفاده کرده که از طرفي يکي از بهترين عايق هاي صوتي محسوب مي شود و از طرف ديگر به طبيعت کمک مي کند اين عايق صوتي باعث مي شود صداي ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR به حداقل برسد از طرف ديگر شرکت بوش براي پايداري بيشتر از تکنولوژي Anti Vibration در طرحي بدنه استفاده کرده است که باعث شده اين لباسشويي در زمان شستشو و يا خشک کن هيچ گونه لرزشي نداشته باشد.

    بالاترين کيفيت شستشو در لباسشويي بوش مدل WAY32841IR

    اما اگر در ادامه بخواهيم نگاهي به ديگر خصوصيات ماشين لباسشويي 9 کيويي بوش مدل WAY32841IR داشته باشيم مي توانيم به سيستم تشخيص وزن لباس، تنظيم اتوماتيک ميزان مصرف مواد شوينده i-Dos و سيستم تشخيص کف روي لباس اشاره کنيم که آن را به غول تکنولوژي و امکانات تبديل کرده است شما با داشتن اين لباسشويي بوش تنها کافي است مخزن مربوط به مايع ماشين لباسشويي و نرم کننده را پرکنيد و به هر ميزاني که مي خواهيد لباس هاي چرک خود را داخل آن قرار دهيد حتي يک پيراهن تک در اينجا ماشين لباسشويي بوش المان مدل WAY32841IR مي تواند بر اساس وزن کثيفي لباس ميزان آب مورد نياز و شوينده را به صورت اتوماتيک تنظيم نمايد تا شما به بالاترين کيفيت شستشو دست پيدا کنيد لباسشويي بسيار هوشمند از بزرگترين توليد کنند لوازم خانگي در دنيا که توانسته با اين تکنولوژي هاي خود صنعت شستشو و نظافت را در دنيا دگرگون کند در ادامه به بررسي اين تکنولوژي ها خواهيم پرداخت؛ اما دقت داشته باشيد که برخي از اين امکانات ممکن است کارايي چنداني براي شما نداشته باشد اما مي تواند در قيمت لباسشويي شما تأثير بسيار زيادي داشته باشد به همين خاطر مطلبي را در سايت تبيان به شما معرفي مي کنيم که مي توانيد در کمک بسيار زيادي به شما کند در آن مقاله شما با بهترين مدل ماشين لباسشويي، تشخيص لباسشويي بوش اصل و تقلبي، دليل اختلاف قيمت در فروشگاه هاي مختلف، گارانتي اصلي بوش و نمايندگي هاي فروش آشنا مي شويد تنها کافيست بر روي «قيمت ماشين لباسشويي بوش» کليک کنيد.

    i-DOSايدوز چيست و چطور کار مي کند؟

    i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System مي باشد که وظيفه تنظيم اتوماتيک ميزان مصرف مواد شوينده را در لباسشويي بوش بر عهده دارد اين تکنولوژي داراي دو مخزن براي مواد شوينده در لباسشويي مي باشد يکي براي مايع لباسشويي و ديگري براي نرم کننده لباس که با پر کردن اين دو مخزن لباسشويي شما مي تواند براي شستن بيش از 30 دور لباس از آن استفاده کند و ميزان 38% در مصرف مواد شوينده صرفه جويي کند اين سيستم بسيار هوشمند مي تواند به کمک حس گرهايي که در اختيار دارد بر اساس وزن، جنس و کثيفي لباس ميزان مواد شوينده به صورت دقيق محاسبه کرده و آن را به لباس اضافه مي کند با اين تکنولوژي ميزان مواد شوينده طوري تنظيم مي شود که شما به بالاترين کيفيت شستشو دست پيدا خواهيد کرد و در آخر شستشو نيز هيچ گونه مواد شوينده اي در لباس باقي نخواهد ماند، به اين موضوع توجه داشته باشيد که وجود مواد شوينده در لباس مي تواند در بلندمدت باعث بروز بيماري هاي پوستي در افراد گردد.

    سيستم تشخيص وزن لباس در آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش

    اين تکنولوژي مي تواند به کمک حس گرهايي که بر روي ديگ قرار دارد وزن لباس را در ماشين لباسشويي را اندازه گيري کند و سپس بر اساس وزن و جنس لباس ميزان آب مورد نياز را براي شستشو را محاسبه کند و با استفاده از تکنولوژي Active Water ميزان آب مورد نياز دستگاه را تامين کند، وجود اين تکنولوژي بر روي اين لباسشويي بوش به اين معني است که ديگر نياز نيست منتظر پر شدن ظرفيت لباسشويي بمانيد شما مي توانيد يک لباس تنها را براي شستن داخل آن قرار دهيد و دستگاه دقيقا مي تواند به ميزان وزن و جنس همان لباس آب گيري کند، پس اگر يک خانواده کم جمعيت نيز باشيد باز مي توانيد از لباسشويي بوش مدل WAY32841IR در خانه خود لذت ببريد.

    سيستم تشخيص کف روي لباس در ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR

    همانطور که اشاره کرديم اين لباسشويي داراي سيستم i-Dos تنظيم مواد شوينده مي باشد اما اگر بخواهيد مي توانيد از آن استفاده نکنيد و پودر و مايع لباسشويي را به صورت دستي به لباس ها اضافه کنيد اما مشکل در اينجا اين است که تعيين دقيق ميزان مواد شوينده براي افراد بسيار مشکل است و ممکن است ميزان شوينده اي که به لباس اضافه مي کنيد بيشتر از نياز باشد به همين خاطر ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR در آبکشي آخر ميزان شوينده در لباس را اندازه مي گيرد و اگر شوينده در لباس هاي شما باقي مانده باشد به صورت خودکار مدت زمان آبکشي را اضافه مي کند تا زماني که هيچ شوينده و کفي در لباس باقي نماند.

    برنامه هاي شستشو و لکه بري در ماشين لباسشويي 9 کيلويي بوش مدل WAY32841IR

    همانطور که گفتيم اين مدل آخرين و بالاترين مدل ماشين لباسشويي بوش محسوب مي شود که داراي يکي از کامل ترين برنامه هاي شستشو و لکه مي باشد اين لباسشويي با 14 برنامه شستشو و 16 برنامه لکه بري متفاوت مي تواند هر نوع لکي را از بين ببرد اما دقت داشته باشيد براي اين کار تنها کافيست نوع لک را براي ماشين مشخص کنيد چراکه براي از بين بردن هر لک به ميزان مشخصي از دما آب و مواد شوينده احتياج است پس اگر شما از برنامه شستشو و لکه بري آن به درستي استفاده نکنيد ماشين لباسشويي بوش نمي تواند لکه هاي لباس را از بين ببرد و شما شاهد کيفيت واقعي شستشوي آن باشيد، واقعا اگر شما برنامه لکه بري را فعال نکنيد چه تفاوتي مي کند که ماشين لباسشويي شما برنامه لکه بري دارد يا خير پس اگر بابت چنين آپشني هزينه کرده ايد بهتر است بتوانيد از آن استفاده کنيد، اگر با برنامه هاي شستشوي ماشين لباسشويي آشنايي کافي نداريد و به درستي با عملکرد با عملکرد آنها آشنا نيستيد به شما پيشنهاد مي کنيم «مجله اينترنتي 20 بخر» را در گوگل سرچ کنيد و سپس «برنامه هاي شستشوي ماشين بوش» در اين مجله به دقت مطالعه نمايد شما با خواندن اين مقاله با برنامه هاي مختلف ماشين لباسشويي خود آشنا مي شود و مي توانيد به درستي از آنها استفاده کنيد.

    بهترين قيمت ماشين لباسشويي بوش در نمايندگي

    خريد بهترين قيمت ماشين لباسشويي بوش WAY32841IR و يا هر مدل ديگري را براي منزل خود را داريد مي توانيد آن را با گارانتي اصلي شرکت بوش سرويس به صورت مستقيم از نمايندگي بوش تهيه نمايند و آن را درب منزل خود دريافت نماييد اما قبل از خريد باز به شما تاکيد مي کنيم که آخرين مدل به معني بهترين مدل را شما محسوب نمي شود زماني شما مي توانيد بگوييد بهترين مدل ماشين لباسشويي را تهيه کرده ايد که آن را متناسب با نيازهاي خود انتخاب کرده باشيد به همين خاطر به شما پيشنهاد مي کنيم قبل از خريد ديگر مدل هاي ماشين لباسشويي بوش را مشاهده نماييد و آن ها را با يکديگر مقايسه کنيد شما براي اين کار مي توانيد از فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش ديدن نماييد شما در آنجا مي توانيد خريد خود را با بهترين قيمت لباسشويي بوش انجام دهيد و در صورت نياز به مشاوره براي انتخاب بهتر با آنها تماس گرفته و از مشاورين بوش براي انتخاب بهتر کمک بگيريد.

    نتيجه گيري آخرين و بالاترين مدل ماشين لباسشويي بوش WAY32841IR

    ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR سري Home Professional بالاترين مدل در سري هوم پروفشنال محسوب مي شود اين لباسشويي که رنگ آن سفيد است ساخت کشور المان مي باشد اين مدل با گنجايش 9 کيلو 1600 دور بالاترين ظرفيت را در ميان ماشين هاي لباسشويي بوش دارد و همانطور که گفتيم شرکت بوش با بکارگيري موتور EcoSilence Drive و بدنه سوپر سايلنت داراي برچسب انرژي A+++ مي باشد و در ميزان صداي آن در حالت شستشو 47 دسي بل و در حالت خشک کن در بالاترين سطح زماني که دستگاه با بالاترين سرعت يعني 1600 دور در دقيقه کار مي کند تنها 72 دسي بل صدا دارد و به لطف تکنولوژي Anti Vibration هيچ گونه لرزشي ندارد از ديگر قابليت هاي آن مي توانيم به 14 برنامه شستشو، 16 برنامه لکه بري، تنظيم اتوماتيک ميزان مصرف مواد شوينده، سيستم تشخيص وزن لباس، سيستم تشخيص کف روي لباس، برنامه ضد چروک، تنظيم آب اتوماتيک، شروع با تاخير 1 تا 24 ساعت، قفل کودک، شستشوي خودکار مخزن مواد شوينده و شستشوي خودکار ديگ اشاره کنيم که بدون شک کامل‌ترين و باهوش ترين ماشين لباسشويي محسوب مي شود.

    منبع: ساتين

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش2020


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به باور کن عاشقم! است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]